מאמרים
מאמרים
maker.co.il מאמרים שלום אורח
שבת 22 ספטמבר 2018 מאמרים
מאמרים
מאמרים
מאמרים דף הבית מאמרים מאמרים מאמרים כותבי מאמרים מאמרים פרסם מאמר מאמרים צור קשר מאמרים
מאמרים כניסה | הרשמה מאמרים
מאמרים
מאמרים
פרסום מאמרים חינם > מאמרים > מיחשוב, אינטרנט ועסקים מקוונים > מיחשוב ארגוני > כללי ברזל לרכישת קופה רושמת מאמרים
מאמרים
מאמרים
מאמרים
כל הקטגוריות
זוגיות ואהבה
אהבה
דייטנינג והיכרויות
ייעוץ וטיפול זוגי
זוגיות ואהבה - אחר
מאמרים
אוכל ומתכונים
אוכל אורגני
אוכל חגיגי
אירוח, אירועים וסדנאות
בשר ודגים
יין ומשקאות
ירקות וסלטים
מאכלי חלב
מאפים ופסטות
מנות אחרונות
מנות עיקריות ותוספות
מנות ראשונות ומרקים
מסעדות, קייטרינג ומשלוחים
אוכל ומתכונים - אחר
מאמרים
אומנות,בידור ופנאי
אמנות פלסטית
טלוויזיה וקולנוע
מוזיאונים וגלריות
מוסיקה ובידור באירועים
מוסיקה וריקוד
ספרות שירה וכתיבה יוצרת
פנאי ומשחקים
צילום
תחביבים
תיאטרון
אומנות, בידור ופנאי - אחר
מאמרים
אופנה, יופי וטיפוח
אופנה
איפור
ביגוד ואיפור לחתונה ואירועים
הסרת שיער
טיפול בעור
עיצוב שיער
קוסמטיקה
אופנה טיפוח ויופי - אחר
מאמרים
אימון אישי - Coaching
NLP
אימון ביחסים בין אישיים
אימון בקבלת החלטות
אימון ליצירת שינוי
אימון משפחה וזוגיות
אימון קריירה ועסקים
על אימון ומאמנים
אימון אישי- coaching - אחר
מאמרים
ביטוח
ביטוח בריאות וביטוח סיעודי
ביטוח חיים
ביטוח כללי
ביטוח לאומי
ביטוח משכנתא
ביטוח פנסיוני
ביטוח רכב ורכוש
ביטוח אחר
מאמרים
בית, שיפוצים ובנייה
אביזרים, ריהוט ומוצרי חשמל
אדריכלות
בנייה ושיפוץ
בריכות שחייה ונוי
גינון
הדברת מזיקים
הובלה ומעבר דירה
מיזוג וחימום
עיצוב פנג שואי
עיצוב פנים
רכישת ומכירת דירה
תחזוקה נכונה ושימור
בית , שיפוצים ובנייה - אחר
מאמרים
בריאות ורפואה
אורתופדיה ופיזיותרפיה
ארומתרפיה פרחי באך
בריאות גברים
בריאות הנפש
בריאות העור
בריאות העין
בריאות הפה והלסת
בריאות ורפואה-אחר
בריאות תינוקות, ילדים ומתבגרים
דיאטה ותזונה
הפרעות קשב וריכוז
מחלות והתמודדות
מניעה וטיפולים
ניתוחים פלסטיים וטיפולי יופי
נשים, הריון ולידה
נשירת שיער
סרטן
רופאים ומטפלים
רפואה
רפואה כללית
רפואה משלימה ואלטרנטיבית
רפואה סינית
שינה
מאמרים
הודעות לעיתונות
אינטרנט ומחשבים
עסקים, מימון וכספים
צבא וביטחון
הודעות לעיתונות - אחר
מאמרים
חברה ומדינה
איכות הסביבה
אקטואליה
דמוקרטיה, שלטון ופוליטיקה
דת ומדינה
זהות וזכויות הפרט
כלכלה וחברה
מגדר ומעמד האישה
צבא וביטחון
צדק חברתי
שואה ותקומה
תקשורת המונים
חברה ומדינה - אחר
מאמרים
חוק ומשפט
אזרחי
גירושין
דיני בנקאות
דיני חברות
דיני ירושה
דיני מיסים
דיני משפחה
דיני עבודה
דיני רשת
דיני תיירות
דיני תעבורה
הגירה ואשרות
החוק וחוקי התורה
הליכים משפטיים
חוק ומשפט -אחר
חקירות פרטיות
מקרקעין
נזיקין ורשלנות רפואית
עורך הדין והלקוח
פלילי
קניין רוחני וזכויות יוצרים
מאמרים
חינוך, לימודים וידע כללי
בתי ספר ומוסדות לימוד
הפרעות קשב וריכוז
חינוך ולימודים -אחר
חינוך ילדים ומתבגרים
חקר החלל
ידע כללי
לימוד עצמי
לימודים אקדמאיים
ליקויי למידה
מדע פופולרי
מדעי הרוח והחברה
מדעים מדוייקים
סדנאות ולימודי תעודה
מאמרים
כלי רכב
טיפולים ואחזקה
טרקטורונים
ליסינג השכרת רכב
מכוניות ורכבים כבדים
נהיגה ותאונות דרכים
רכב דו-גלגלי
שמאות ומוסכים
כלי רכב - אחר
מאמרים
כספים, מימון ומיסוי
אנשי מקצוע
בנקאות
הלוואות ומשכנתא
השקעות
כלכלת משק בית
כספים, מימון ומיסוי -אחר
מיסוי בינלאומי
מיסוי מקרקעין
מיסוי שוק ההון
מיסים כלליים
מס בולים
מס הכנסה
מס ערך מוסף
נדלן
ניהול חשבונות וביקורת
סיוע וקצבאות
פנסיה
מאמרים
מיחשוב, אינטרנט ועסקים מקוונים
אבטחת מידע
איחסון אתרים
אתרי משחקים
בניית אתרים
דיוור אלקטרוני
מחשבים
מיחשוב ארגוני
מסחר אלקטרוני
ניהול תוכן
עיצוב אתרים
עיצוב גרפי
עסקים מקוונים
פרסום ושיווק באינטרנט
ציוד טכנולוגי ואביזרים
קופירייטינג
קידום אתרים
שיווק באינטרנט
תוכנה
תרבות דיגיטלית
מיחשוב, אינטרנט ועסקים מקוונים - אחר
מאמרים
משפחה
אירועים וחתונות
אלימות במשפחה
גיל הזהב
גירושין
חיות מחמד
ילדים והורות
לידה ואמהות
משפחה - אחר
מאמרים
ספורט וכושר גופני
אומנויות לחימה
אימונים וכושר
הרפייה וטיפולים
חדרי כושר ומאמנים
יוגה
כדורגל וכדורסל
ספורט אתגרי
ספורט תחרותי
שחייה וספורט ימי
ספורט וכושר גופני - אחר
מאמרים
עבודה וקריירה
בטיחות בעבודה
השמה
יחסי עובד מעביד
מציאת תעסוקה ומקצוע
ניהול כוח אדם ומשאבי אנוש
נשים וקריירה
עבודה בחו"ל
עבודה מהבית
קורות חיים
ראיונות ומבחני קבלה
עבודה וקריירה - אחר
מאמרים
עסקים ושיווק
אירועים עסקיים
אסטרטגיה
יבוא - יצוא
יזמות עסקית
יחסי ציבור
ייעוץ לעסקים ואימון עסקי
מחקרי שוק
מכירות
נותני שירותים לעסקים
ניהול
ניהול ידע
עיצוב ואחזקת העסק
עסקים בינלאומיים
עסקים והחוק
עסקים קטנים ובינוניים
פרסום, שיווק ומיתוג
רעיונות לעסקים
שרות ושימור לקוחות
תעסוקה (דרושים)
תקשורת
עסקים ושיווק - אחר
מאמרים
קניות וצרכנות
השוואת מחירים
מוצרים ואביזרים
מתנות
נותני שירותים
צרכנות וביקורת מוצרים
רהיטים
קניות וצרכנות - אחר
מאמרים
רוחניות ושפור עצמי
אסטרולוגיה ונומרולוגיה
גלגול נשמות
גרפולוגיה
העצמה נשית
התמודדות עם מצבי לחץ
חלומות
יהדות
יועצים רוחניים
יופי ורוחניות
מאגיה ומיסטיקה
מדיטציה ויוגה
מימוש עצמי והעצמה
מסע רוחני
נומרולוגיה
פנג שואי
קבלה
קלפי טארוט
רייקי והילינג
תקשור וטלפתיה
תראפיה
רוחניות ושפור עצמי - אחר
מאמרים
שוק ההון
מסחר במניות
מאמרים
תיירות, נופש וטיולים
בתי מלון וצימרים
טיולים בארץ
טיולים בחו"ל
משרדי נסיעות
ספא ונופש
תיירות, נופש וטיולים - אחר
מאמרים
מאמרים
קישורים מומלצים
משכנתא
קבלת הצעה למשכנתא
א-ב במשכנתאות
קבלת הצעה למשכנתא
סדנת משכנתא חינם
מאמרים
משכנתא
משכנתא
יועץ משכנתא
מאמרים
משכנתא
מחשבון עמלת פרעון מוקדם
מחשבון משכנתא קרן שווה
מחשבון משכנתא לעומת שכירות
מחשבון ריבית אפקטיבית לנומינלית
מחשבון ריבית נומינלית לאפקטיבית
מחשבון משכנתא פריים
מחשבון משכנתא גרייס
מחשבון רגישות משכנתא
מאמרים
האחים שי
האחים שי
זיו שי
054-2664662
האחים שי שיפוצים - זיו שי נוכל!!!
מאמרים
מאמרים

כללי ברזל לרכישת קופה רושמת

בועז מצגר
מאת: בועז מצגר
פורסם ב: 11/05/2011
קטגוריה: מיחשוב ארגוני
צפיות: 3388


מאמרים

בס"ד

בעל עסק יקר,
החלטת לרכוש קופה רושמת ממוחשבת, יש לך הרבה ציפיות מהקופה והרבה תקוות שמהלך זה יקדם
לך את העסק. כדאי שתבדוק את הכללים הבאים לפני שאתה מבצע את הרכישה.

קופה רושמת ממוחשבת היא מדפסת הכסף של העסק, כך לימד אותי אבי שהקים את חברת תמר קופות,
חברת הקופות המובילה בארץ בשנות ה80 וה90 וכך אני מלמד את לקוחותי.
במאמר זה אשתדל להסביר לכם מהם כללי הברזל בהם תנקטו בבואכם לרכוש קופות רושמות ממוחשבות.

כלל ראשון-האם אני באמת צריך קופה ממוחשבת ?
נכון, לכל העסקים שמסביבי ולחברים שלי שמנהלים עסקים, יש קופות רושמות ממוחשבות, אז זה בוודאי מרכיב הכרחי לעסק וחוץ מזה, איך אקבל כרטיסי אשראי ללא קופה ממוחשבת ?  איך אנהל מועדון לקוחות ? ואיך אנהל מלאי ללא קופה כזאת ? ואיך אדע מה נמכר ? ואיך אדאג שלא יגנבו אותי ?

כל השאלות נכונות, אבל הפתרון הוא לא בהכרח רכישת קופה ממוחשבת .

ניהול מלאי יחייב אותך למשמעת ברזל בכל הנוגע לקידוד המוצרים, לפינוי זמן עבודה על מנת לעדכן
את הכניסות למלאי ואת ההחזרות לספקים או קיזוז הפחת. גם הצד של המכירה בקופה חייב להיות קפדני ובלתי פשרני על מנת שכל המוצרים שנמכרים בקופה, ימכרו לפי הקוד הקטלוגי שלהם ולא כפריט כללי.

האם ברשותך הזמן והמשאבים לנהל כל זאת ?

גם אם לא, זה לא בהכרח פוסל את אופציית הרכישה, ישנם נתונים חשובים ביותר שחשוב לך לדעת גם אם אינך מנהל מלאי - אבל דע שהרבה לקוחות כמוך שחשבו לנהל מלאי ועקב כך רכשו קופה - גילו בשלב מאוחר יותר שזה "גדול עליהם" ויכול להיות שלו היו יודעים זאת מההתחלה - החלטתם היתה שונה.

מידע על המכירות ועל הרווחיות - מידע כזה הוא הסיבה העיקרית לרכישת מערכת ממוחשבת, בעל עסק חייב לדעת תמיד היכן הוא עומד, מה נמכר ומה לא, על מה אני מרוויח והאם זה מספיק ?
גם אם אין באפשרותי כרגע לנהל מלאי מהסיבות הנ"ל, עדיין יש לי אפשרות לקבל את כל האינפורמציות על המכירות ולהגיב בהתאם.
זכור, גם כאן עלי לנהל קטלוג מסודר ולהשקיע זמן בעדכון השינויים השוטפים בקטלוג כגון, שינויים במחירי הקניה, שיוך נכון לספקים, שיוך נכון לקטגוריות בחנות, בדיקות קטלוג שכיחות באמצעות מנגנון הדוחות ועוד...

ניהול כספים ועובדים - אין ספק שקופה ממוחשבת יכולה להגן על העסק שלך ועל הכספים שלך מפני
מעילות. אך זכור זאת: מי שבאמת רוצה לגנוב ממך, ימצא את הדרך לעשות זאת.
הקופה היא לא שוטר, היא יכולה להרתיע, להתריע, ללמד על בעיה אפשרית, אך היא לא יכולה למנוע
מקרים מצערים שכאלו. גם כאן נדרשת עבודת ניהול שלך המפקחת על נתוני התפוקה של העובדים,
ממדרת כל עובד ועובד ברמת ההרשאות לפעולות שונות שברצונך לאפשר או למנוע ממנו ושימוש נכון
במנגנון הצהרות אשר מחייב את העובד לדווח לקופה על הפדיון בסוף המשמרת.
כל זה דורש זמן - האם ברשותך זמן זה להשקיע ?

ניהול מועדון לקוחות -  כמעט שכחנו, הכי חשוב בעסק זה שיהיו לקוחות :-) !
קופה ממוחשבת יכולה לעזור לך בצורה מאוד משמעותית לנהל מועדון לקוחות.
גם כאן בבואך לרכוש קופה ממוחשבת עליך לבדוק את יכולות הקופה בנושא קריטי זה ואתן מספר טיפים:
1. יכולת צבירה של נתונים היסטוריים - לא כל הקופות יכולות לספק לך נתונים בטווח ארוך.
2. יכולת להגדיר מבצעים התקפים רק ללקוחות המועדון שלך.
3. יכולת ניתוח חכמה וגמישה של קניות לקוחות המועדון - האם לתוכנה יש רק דוחות קבועים ( בעיה ) או
    שיש לה מחולל דוחות גמיש שדרכו אוכל להפיק נתונים כפי שהעסק שלי רוצה לראותם.
4. יכולת לנהל מחירים שונים לפי לקוחות ( מחירונים ), האם התוכנה מוגבלת במספר המחירונים שהיא
    מאפשרת לי לנהל ?
5. יכולת לצבירת נקודות - האם התוכנה תאפשר לי לתת ללקוחות נקודות ולאפשר להם לממש את  
    הנקודות בצורה של הנחה או פריטי מתנה ? האם צבירת הנקודות יכולה להתבצע לא רק לפי סכומי
    קניה, אלא גם
    לפי פריטים שכל אחד מקנה אחוז נקודות שונה ?
6. יכולת לשליחת מידע ללקוחות - SMS ללקוח מהקופה, דיוור ללקוח,  EMAIL ללקוח וכיו"ב.
7. האם התוכנה תומכת בזיהוי לקוח ע"י כרטיסי מועדון ?
8. יכולת למתן הנחת לקוח - כל קופה יודעת לתת הנחה ללקוחות, אבל במידה וללקוח יש הנחה קבועה,
    האם התוכנה יודעת לא לתת הנחה זו לפריטים שאיני רוצה לתת עליהם הנחה, או לפריטים שכבר
    קיבלו הנחה באותו חשבון ? 

כלל שני - איזה סוג קופה כדאי לרכוש ?
חבר שלי סגר עסק ויש לו קופה בזיל הזול, ראיתי פרסום על קופה מהממת עם עיצוב חלומי ממש מדהים,
השכן שלי קנה קופה מחברה מסוימת והוא מרוצה עד הגג, הציעו לי קופה עם מסך מגע וראיתי שכולם
עובדים רק עם מסך מגע.
אלו הם מספר דוגמאות שבעל עסק יכול לקבל החלטה על פיהם, ולהתאכזב...
אשתדל לתת מספר תובנות שהתחדדו אצלי במשך השנים בהם אני עוסק בנושא:

קופה משומשת - פתרון זול ומפתה, אבל צריך לדעת מספר נקודות חשובות: בתוך כל קופה משומשת
יש תוכנה, לא תמיד ניתן להשתמש בתוכנה זו ללא עלויות נוספות שלא יגעת עליהם לפני שקנית את הקופה:
בדוק לפני רכישת הקופה, מי נותן שרות על התוכנה, האם יש אחריות על התוכנה, לכמה זמן ? כמה עולה
לחדש אחריות ? האם יש הוצאות בגין התקנה מחודשת או העברת בעלות ? האם עולה כסף להתחבר
לחברות האשראי ? האם יש עלות חודשית נוספת בגין תקשורות לחברות האשראי ?
האם יש אחריות על החומרה ( הברזלים ) של הקופה ? כמה עולה לחדש אחריות ?
האם החברה יכולה לתקן את המכשיר במידה ותהיה תקלה ? כמה שנים קדימה החברה מתחייבת שתוכל
לספק לך שירותי תיקונים על הדגם שרכשת ?
בת כמה הקופה ומה הדגם שלה ? האם ניתן להתקין גרסאות תוכנה עדכניות על דגם זה ?
איזו מערכת הפעלה מותקנת על הקופה ?

אם תבצעו את כל הבדיקות האלו, בכלל לא בטוח שתהיו מעוניינים לרכוש קופה משומשת, הרבה אנשים שאני
מכיר לא ביצעו בדיקות אלו והצטערו בהמשך...

קופה מהממת - קרה לי רבות שראיתי אנשים שקיבלו החלטה על רכישת קופה רק בגלל המראה הויזואלי
של הקופה ללא כל בדיקה רצינית מה המפרט הטכני של הקופה ומי עומד מאחריה.
יש המון מה לכתוב בנושא זה אך לא כאן הוא המקום - העיצה הטובה ביותר שאוכל לתת היא:
תתיעצו ! תמיד תבקשו מפרט טכני - ותעבירו למישהו שמבין יותר מכם !

חבר מרוצה - נפלא שחבר מרוצה וממליץ, אבל גם יליד אפריקאי שלא ראה טכנולוגיה מימיו, יתלהב מאוד
אם נתקין לו טלוויזיה שחור לבן מלפני 40 שנה. הוא לא יודע שיש דברים מתקדמים יותר.
לכן, לא בהכרח רצים אחרי המלצות כאלו.
מה שכן חשוב לברר עם החבר הם מספר דברים:
רמת השרות שהוא מקבל, האם קיבל עדכונים לאחרונה ומתי ? האם יש לו איש קשר אישי שיכול לפנות אליו ולקבל עזרה? מהן ההוצאות השוטפות אותם הוא משלם על אחזקה והאם "מכריכים" אותו לשלמם ?
מה יקרה אם יבחור שלא לשלם שרות ולעבוד לפי קריאה ? האם היחס ישתנה ? האם ניסה זאת בפועל ?

מסך מגע או מקלדת קופה - שאלה שכמעט אף אחד לא שואל היום, וחבל !
רוב הלקוחות היום רצים לכיוון של מסכי המגע בצורה אוטומטית וללא מחשבה מוקדמת.
זה לא שאני נגד מסכי מגע, אני מאוד בעד, אבל לא לכל לקוח זה מתאים מהרבה סיבות:
מהירות עבודה - מסך מגע עובד לאט יותר - נקודה . !
חשוב שתדע זאת כי לפעמים אתה מהצד שלך מחפש מהירות ואיש המכירות מהצד השני מחפש למכור
ולא תמיד יש לו את הפתרון המתאים עבורך (  יש חברות שפיתחו תוכנה רק על בסיס מסכי מגע ) 
והתוצאה היא שאתה מוצא את עצמך עם מערכת פחות מתאימה לדרישותיך.
נושא נוסף שחשוב שתדע הוא עלויות האחזקה - כשאתה משלם שרות כמעט אין הבדל, אבל אם בחרת
לעבור פר קריאה ( לפחות בשנים הראשונות כשהציוד עוד חדש וכמעט אין תקלות ) חשוב שתדע כי מערכות עם מסכי מגע קשות ויקרות יותר לתחזוקה.

תאימות תוכנה - האם התוכנה מתאימה לעסק שלי ?
חשוב ביותר לאפיין לאיש המכירות את צרכי העסק ולבדוק האם התוכנה שהוא מציע נותנת פתרון לכל תרחיש אפשרי בניהול העסק. רכישת קופה ללא בדיקה כזו - היא הימור מסוכן ביותר.
ההפסד הגדול הוא לאו דווקא בעלות הרכישה המבוזבזת, אלא בזמן העבודה היקר שעלול לרדת לטמיון במקרה שהתוכנה אינה מתאימה לדרישות העסק.
לטעמי ומתוך ניסיוני - חובה על כל עסק לבצע תהליך זה מול חברת התוכנה ולדרוש קיום מצגת בה יאופיינו דרישות הלקוח ויוצגו ללקוח במהלך המצגת.

כלל שלישי - ממי לרכוש ?
כמו בכל עסק, יש מספר שחקנים בשוק הקופות הרושמות, חלקם גדולים, חלקם בינוניים וחלקם קטנים.
יש יתרונות וחסרונות לכל גודל, אשתדל לתת מספר טיפים מניסיוני:

חברה גדולה - יתרון אך גם חסרון מבחינה שירותית.
היתרון הוא בכך שאינך מסתמך על איש אחד ובמקרה שהוא בחופשה או מחלה או מילואים וכיו"ב...
יקשה עליך לקבל שרות. מצד שני, זה גם חסרון - יש צוות גדול עם תחלופה גבוהה והידע של נותני
השרות הוא בדרגות הרבה יותר נמוכות מחברה קטנה שנותני השרות שלה מחזיקים ידע ברמה גבוהה.
יחס אישי וגמישות גם הם מרכיב הלוקה בחסר בחברות גדולות - שם הקשיחות היא חובה ארגונית.

חברה בינונית - בדרך כלל תיתן מענה טוב מכיוון שיש לה את כל היתרונות גם של חברה גדולה
וגם של קטנה.

חברה קטנה - יתרון גדול בגמישות מול הלקוח, ביצוע פיתוחים מיוחדים מותאמים אישית לדרישות כל לקוח ולקוח, יחס אישי והכרת דרישות הלקוח וצורת העבודה שלו.
חסרון בזמינות בשעת לחץ, או היעדרות של עובד עקב חופשה או מחלה או מילואים וכיו"ב ...

כלל רביעי - עלויות נוספות
כשאתה מתכנן רכישת קופה ממוחשבת, ולאחר שמלאת את שלשת הכללים הקודמים, אתה חייב לבדוק את העלויות הנוספות בהם תצטרך לשאת לאורך השנים הבאות, ואשתדל ללמד אותך את הנקודות העיקריות:

תחזוקה שנתית תוכנה - ברוב המערכות תקבל אחריות לשנה ראשונה. לאחר שנה תוכל לחדש את האחריות וחשוב שתבדוק את הנתונים הבאים: האם הספק שלך מחייב אותך לחדש שרות ? האם הוא נותן לך אופציה במידה ולא חדשת שרות, לקבל ממנו שרות לפי קריאה ? אם כן, כמה הוא גובה על קריאה ? האם יש מינימום לקריאה ? מה זמן התגובה שלו ? האם זמן התגובה שלו יהיה ארוך יותר במידה ואתה עובד לפי קריאה ?

תחזוקה שנתית חומרה - גם כאן בדרך כלל תינתן אחריות לשנה, בדוק מראש האם הספק יכול לתת לך אחריות ליותר שנים תמורת סכום נמוך משמעותית מהאחזקה השנתית השוטפת בתום שנת האחריות.
מה זמן התגובה של הספק לתקלות חומרה ?
מה כוללת האחריות ? האם מסופק ציוד חלופי במקרה של תקלה ?
האם הספק שלך מתחייב לתת לך שרות לפי קריאה ?
בשנים הראשונות כשהציוד חדש שווה לך יותר לעבוד לפי קריאה מאשר לחדש אחריות על חומרה היות
ובאופן יחסי אין הרבה תקלות.

עדכוני תוכנה ופיתוחים - האם יש עלויות נוספות לקבלת עדכוני תוכנה שוטפים ?
אם ארצה בפיתוח תוכנה מיוחד עבור העסק שלי, האם ומהן העלויות ?  

עלויות תקשורת - האם ספק הקופות מחייב אותך לעבוד עם קו נפרד, במקרה כזה עליך לתחשב בעלויות השוטפות עוד מרכיב של חיוב חודשי בגין תקשורות ובנוסף עליך לתחשב מרכיב של חיוב חודשי בגין
קו ADSL של בזק, מרכיב זה משולם ישירות לבזק בחשבון הטלפון שלך.
קח בחשבון כי במידה ותרצה שירותי אינטרנט בעסק יהיה עליך להוסיף עוד עלות של קו לבזק ועוד עלות
של ספק אינטרנט.
חיבור מצלמות – האם ישנה עלות נוספת לחיבור מצלמות לתשתית התקשורת ?
האם ספק הקופות מאפשר לך להתחבר לעסק מהבית ? או ממחשב נייד ? האם יש לכך עלות נוספת ?
האם ספק הקופות מחייב אותך לדאוג לתשתיות תקשורת פנימיות בתוך העסק ? האם הוא יכול לספק לך
תשתיות בעצמו ?

כלל חמישי -תאימות לשיטות תקשורת שונות 
האם ספק הקופות תומך בחיבור באמצעות חברת הכבלים ?
האם הוא תומך בתקשורת באמצעות מודמים סלולריים של חברות הסלולר ?
האם הוא תומך בתקשורת פנימית באמצעות כרטיסי רשת אלחוטיים ( לא מומלץ - רק במידת הצורך ) ?

לסיכום -
השתדלתי במאמר זה להקנות לכם כללים בסיסיים וחשובים בבואכם לבצע רכישה של קופה רושמת ממוחשבת, כמובן שישנם עוד זוויות רבות שלא נגענו בהם במאמר זה.

אשמח לייעץ לכל המתעניין ולכל מי שיהיו לו שאלות נוספות או הערות.

בועז מצגר
052-6910126
www.barakk.co.il

כל הזכויות למאמר זה שמורות לבועז מצגר, אין להעתיק או להשתמש במאמר זה ללא קבלת רשות מהכותב.


תגיות של המאמר:


מאמרים
אודות כותב המאמר
מאמרים
מאמרים בועז מצגר משמש כמנכ"ל חברת ברק קופות ממוחשבות ובעל נסיון של כמעט 20 שנה בתחום.

מאמרים
מאמרים אחרונים בנושא מיחשוב ארגוני מאמרים נוספים של בועז מצגר מאמרים נצפים ביותר בנושא מיחשוב ארגוני  
מאמרים פורטל ארגוני - מה זה? מאמרים
דורון כשמדובר בעסק גדול, עם שלוחות רבות או בארגון עם לא מעט מחלקות, ניהול התקשורת בין הגורמים השונים הוא אתגר לא פשוט. בזכות הפיתוחים הטכנולוגיים החדישים של השנים האחרונות ובזכות זיהוי הצורך של חברות, עסקים וגם ארגונים גדולים בייעול התנהלות העבודה וגם התקשורת עצמה, נולד פתרון ייחודי שיכול לספק מענה מושלם.
מאת: דורון
פורסם ב: 13/10/2016
קטגוריה: מיחשוב ארגוני
צפיות: 70
מאמרים סדרת sharepoint לעסקים וחברות – שירות חדש שכדאי להכיר מאמרים
מיכאל פליישמן מעוניינים לשדרג את ממשק המחשוב הארגוני שלכם? עם מערכת sharepoint החדשה של מייקרוסופט יש לכם הזדמנות לנהל ידע בממשק ענן בצורה יעילה ונוחה יותר. אנו ממליצים על היכרות עם המערכת, התנסות ושדרוג יעיל של סביבת העבודה.
מאת: מיכאל פליישמן
פורסם ב: 04/03/2015
קטגוריה: מיחשוב ארגוני
צפיות: 439
מאמרים תוכנה לניהול עסק מציגה ניהול אופטימאלי מאמרים
סימבלה ישראל המאמר עוסק ביתרונות הטמונים בתוכנה לניהול עסק, ככלי ארגוני-מודרני אשר בעזרתו ניתן לנהל כמות עצומה של מידע הקשורה לפעילותו היום יומית של העסק. תוכנה איכותית לניהול עסק היא הפתרון.
מאת: סימבלה ישראל
פורסם ב: 24/11/2014
קטגוריה: מיחשוב ארגוני
צפיות: 777
מאמרים שירותי מחשוב לשמירה על העסק שלך מאמרים
רותם הרי זה די ברור שבכל עסק חדש, יש מערכת אבטחה כלשהי, סורגים, אזעקה, מוקד של חברת שמירה, כי כל עסק רוצה לשמור על הציוד שלו ועל המלאי שלו. החל מחנות בגדים, חנות חיות, ועד לחברת ענק של מחשבים. לכל עסק יש את הציוד היקר שלו ואת המלאי שהוא מחזיק בחנות. אבל הרבה חנויות לא חושבות שכמו שמגנים על הציוד, צריך להגן על המידע של העסק.
מאת: רותם
פורסם ב: 01/06/2014
קטגוריה: מיחשוב ארגוני
צפיות: 434
מאמרים מענה אנושי לעסק כדי לא להחמיץ אף לקוח פוטנציאלי מאמרים
טל גת פעם לפני שנים, הייתה בכל חברה פקידה/ מזכירה שהייתה עונה לכל השיחות הנכנסות בחברה או בעסק, אתם יכולים רק לנחש כמה יעיל זה נעשה עם הזמן בייחוד שהעסק מתחיל לגדול ואיתו כמות השיחות או הפניות
מאת: טל גת
פורסם ב: 30/04/2014
קטגוריה: מיחשוב ארגוני
צפיות: 249
מאמרים שיחות ועידה – אלו שימושים יש להן? מאמרים
איציק שירות שיחות ועידה נועד בין השאר לפגישה עם משקיעים. תארו לעצמכם שאתם בעלי חברת סטארט אפ שרוצה להתפתח, ובשביל להתפתח צריך כסף ולכן אתם מתחילים לעשות סבב לגיוס משקיעים
מאת: איציק
פורסם ב: 28/01/2014
קטגוריה: מיחשוב ארגוני
צפיות: 835
מאמרים שימוש חכם במאגרי מידע מאמרים
ליאור מרון שימוש חכם במאגרי מידע של ארגון מסוים, יכול לשפר באופן משמעותי את התוצאות העסקיות של הארגון. היום כל לקוח מופיע בבסיס הנתונים של הארגון ויש נתונים מסוגים שונים לגבי כל לקוח. לכן בעזרת מאגרי מידע של הארגון ניתן להפיק דו"חות מסוגים שונים לפי כל מיני חתכים שונים.
מאת: ליאור מרון
פורסם ב: 15/10/2013
קטגוריה: מיחשוב ארגוני
צפיות: 700
מאמרים שירותי מחשוב לעסק – מחשוב ענן חוסך המון מאמרים
מיכאלה עסקים שלא רוצים להשקיע הרבה משאבים על רכישת מערכות מחשוב וניהול שלהן יכולים להשיג מחשוב ענן שחוסך המון. בעזרת המחשוב הזה, ההשקעה היא חודשית, בצורת השכרה, וכך לא צריך לחדש מערכות כשיש חידושים בתחום.
מאת: מיכאלה
פורסם ב: 01/07/2013
קטגוריה: מיחשוב ארגוני
צפיות: 559
מאמרים מערכת CRM: שבעה דברים שאתה יכול ללמוד ממנה בארגון מאמרים
מאיו - קידום אתרים תפקידה של מערכת CRM הוא לנהל את קשרי הלקוחות של הארגון. אבל ארגונים רבים לא באמת יודעים מהי כמות האינפורמציה שאפשר לשאוב מהמערכת ואיך אותה אינפורמציה יכולה לשפר ולייעל מחלקות שונות בארגון.
מאת: מאיו - קידום אתרים
פורסם ב: 28/03/2013
קטגוריה: מיחשוב ארגוני
צפיות: 1078
מאמרים מיקרופון מדונה לבית מאמרים
אבי לעשות חגיגה למשרד זו משימה, בעיקר כשחושבים על אביזרים למסיבה, הפתעות לאורחים ועוד ועוד. מחירו של כל הציוד למסיבה הוא גבוה ולעיתים נקנה אותו רק עבור אירוע חד פעמי, לפיכך נעדיף שלא לבזבז מיליונים. למזלכם יש מקומות טובים שיספקו עבורכם פתרון לדאגות, שבאמצעותם יש אופציה לשכור ואפילו לעשות קנייה - בידוריות לנשפים, מיקרופונים למסיבות קטנות ועוד מגוון.
מאת: אבי
פורסם ב: 09/01/2013
קטגוריה: מיחשוב ארגוני
צפיות: 755
מאמרים ניהול מבצעים ומועדוני לקוחות בקופה רושמת ממוחשבת מאמרים
מיחשוב ארגוני במאמר זה נבהיר את חשיבות השימוש בתוכנת המבצעים של הקופה הרושמת הממוחשבת, אשר הפעלתה תקדם את המכירות של בית העסק ותיצור אטרקציות ללקוחות המועדון ובהכרח תגדיל את המחזור והפעילות העיסקית של העסק.
מאת: בועז מצגר
פורסם ב: 18/07/2011
קטגוריה: מיחשוב ארגוני
צפיות: 728
מאמרים הטמעת מערכת ERP מאמרים
Loadseo מערכת ERP היא מערכת המאפשרת תכנון מדוייק ומבוקר של משאבי הארגון ולצורך העניין - מאפשרת ניהול תקין של מלאי החברה. מערכות ERP יכולות לשרת כל מטרה שהיא שקשורה בניהול - כמו מאשבי אנוש, הנהלת חשבונות, פרסום ושיווק של החברה וכן הלאה.
מאת: Loadseo
פורסם ב: 14/03/2010
קטגוריה: מיחשוב ארגוני
צפיות: 9222
מאמרים שיטות ניהול מלאי מאמרים
Loadseo בשוק קיימות כיום שיטות רבות ומגוונות עבור ניהול מלאי החברה, החל משיטות ידניות בסיסיות וכלה בסוגים הכוללות שיטות ניהול מלאי ממוחשבות פשוטות ומתוחכמות כאחד. שיטות ניהול מלאי שונים של מערכות ממוחשבות לעדכון שוטף של מלאי החברה
מאת: Loadseo
פורסם ב: 14/03/2010
קטגוריה: מיחשוב ארגוני
צפיות: 8733
מאמרים מערכת ניהול מלאי מאמרים
Loadseo מערכת ניהול מלאי היא מערכת כוללת של ערכים ועקרונות על פי הם יכולים ארגונים וחברות לסדר את המלאי שלהן באופן יעיל ונכון. מערכות ניהול אלו יכולות להתקיים במגוון אופנים, החל מניהול מלאי ידני ורישום של כל פריט ופריט ועד לתוכנות משוכללות המאפשרות יצירת מערכת ניהול מלאי חכמה המותאמת אישית לצרכיה השונים של החברה.
מאת: Loadseo
פורסם ב: 14/03/2010
קטגוריה: מיחשוב ארגוני
צפיות: 7854
מאמרים ניהול מלאי ממוחשב מאמרים
Loadseo ניהול מלאי הוא חלק חשוב ובלתי נפרד מתפקודו הסדיר של כל עסק המתמקד במכירות ומחזיק מלאי קבוע של מוצרים כלשהם. אף על פי שבעבר היה נהוג לערוך את כל רישמוי המלאי באופן ידני ומרבית החברות החזיקו בניירת רבה המתעדת את מלאי החנות, כיום מרביתו הוא ניהול המלאי ממוחשב באמצעות תוכנה.
מאת: Loadseo
פורסם ב: 14/03/2010
קטגוריה: מיחשוב ארגוני
צפיות: 6897
מאמרים מערכת מידע ERP מאמרים
Loadseo במצב שבו התחרות בין כל העסקים גוברת מרגע לרגע, במצב בו לכל עסק יש מלאי מרובה וצרכים דינמיים המשתנים מיום ליום, גם אתם רוצים להיות מסודרים, מאורגנים ולהחזיק במערכת ניהול המשאבים הרלוונטית ביותר לדרישות שלכם.
מאת: Loadseo
פורסם ב: 14/03/2010
קטגוריה: מיחשוב ארגוני
צפיות: 6589
מאמרים תוכנת ניהול מלאי מאמרים
Loadseo לאור הגידול המשמעותי של חברות ושל ארגונים המפעילים מספר רב של סניפים או מפעלים ברחבי הארץ והעולם קיים בעולם צורך גובר והולך בסדר וארגון של מלאי הסחורות, מכיוון שישנה כמות עצומה ומגוונת יותר של מוצרים ופריטים שיש לספור ולנהל.
מאת: Loadseo
פורסם ב: 14/03/2010
קטגוריה: מיחשוב ארגוני
צפיות: 5687
מאמרים שירות מחשוב ענן - מתאים לכל עסק בינוני מאמרים
אריאל כדי שהלקוח לא יחזיק בבית העסק שלו שרת פיזי, בעל העסק רוכש שירותי שרת ומשאבי שרת מחברה שמציעה שירות כזה, כמו שקונים שירות מספקית אחרת, שהיא בעצם ספקית ענן המחשוב...
מאת: אריאל
פורסם ב: 29/07/2012
קטגוריה: מיחשוב ארגוני
צפיות: 3553
מאמרים CRM: האם כדאי להתקין תוכנת CRM בחברה? מאמרים
מאיו - קידום אתרים היום, מוצעת בשוק תוכנות CRM שמטרתה היא לקרב בין הלקוח אל החברה. יש שפע של משווקי תוכנות אלו בארץ ובעולם, שמטרתם לספק תוכנה האוספת מידע, מנהלת מרכזי שירות, מנתחת נתונים ומידע וכו'.
מאת: מאיו - קידום אתרים
פורסם ב: 17/01/2012
קטגוריה: מיחשוב ארגוני
צפיות: 2347
מאמרים מערכת המשרד הממוחשב של גוגל Google Apps בהשוואה למערכת המשרד האחורי של מיקרוסופט Microsoft Exchange Server מאמרים
עמית בר-און המאמר מנתח את יתרונות השימוש במערכת משרד ממוחשב מבוססת אינטרנט של חברת גוגל בהשוואה למערכת משרד אחורי של מיקרוסופט המבוססת על ישום מודל שרת לקוח מקומי
מאת: עמית בר-און
פורסם ב: 17/01/2009
קטגוריה: מיחשוב ארגוני
צפיות: 2179
מאמרים Total customer support for business with CRM מאמרים
ask4 Providing after sales service is the most important factor to attract more and more customers as well as to retain the existing customers. Customer support helps to grow bigger.
מאת: ask4
פורסם ב: 17/02/2011
קטגוריה: מיחשוב ארגוני
צפיות: 2120
מאמרים

מאמרים
מאמרים
מאמרים
מעוניין לפרסם את מאמריך בחינם? מעוניין להגיע בקלות ללקוחות וקולגות פוטנציאליים? הרשם עכשיו ופרסם מאמרים.
כללי:
תנאי שימוש באתר
הנחיות העורכים
מדוע לפרסם מאמרים?
 
 
אתר נבנה על ידי סייטמאסטר בע"מ - בניית אתרים מקצועית וקידום אתרים במנועי חיפוש.